ο απογραφέας

– Καλησπέρα σας είμαι ο Απογραφέας σας, θα μπορούσα να περάσω να σας κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με την απογραφή κατοικιών-πληθυσμού 2021;

– Ναι παρακαλώ περάστε.

– Σας ευχαριστώ πολύ. Ξέρετε πολλοί δεν μου ανοίγουν, ο κόσμος είναι πολύ καχύποπτος και εγώ αμείβομαι ανάλογα με άτομα που απογράφω… Δεν είναι δίκαιο… Μα κάπου νομίζω ότι σας γνωρίζω, δεν μπορεί! Σάντρα; Είσαι εσύ;

– Ναι, Σάντρα με λένε, εσείς ποιος είστε; γνωριζόμαστε; Μα για στάσου, Άρη; εσύ;

– Ναι εγώ είμαι, πω πω, φοβερό, πέρασαν, για να σκεφτώ, 20 χρόνια από τότε

– Ναι 20 χρόνια, από εκείνο το καλοκαίρι που εξαφανίστηκες χωρίς να δώσεις εξηγήσεις

– Λυπάμαι αν σου προκάλεσα πόνο Σάντρα, μακάρι να γινόταν αλλιώς τα πράγματα, ήμασταν τόσο νέοι, μόνο 19 χρονών, παιδιά… Ήσουν ο πρώτος μεγάλος μου έρωτας, ζούσα και ενέπνεα με την σκέψη σου, αλλά μετά τα πράγματα μπλέχτηκαν άσχημα, δεν μπορούσα να μείνω, δεν άντεχα άλλο με εκείνο το καταραμένο μυστικό, που αργά ή γρήγορα θα το μάθαινες. Δεν άντεχα να στο αποκαλύψω και να σε πληγώσω και δεν μπορούσα να ζω μέσα στο ψέμα. Έτσι το έβαλα στα πόδια. Σου ζητώ συγνώμη Σάντρα, Τώρα μετά από 20 χρόνια φαντάζομαι θα γνωρίζεις πλέον

– Έλα μην κλαις Άρη, πέρασαν πολλά χρόνια, και όλα αυτά τα χρόνια σε σκεφτόμουν, ήθελα να σου μιλήσω, υπήρχε λύση αλλά εσύ είχες εξαφανιστεί. Πρέπει να σου εξομολογηθώ και εγώ κάτι Άρη, γνώριζα το μυστικό σου τότε

– Το γνώριζες; Μα πώς μπορεί; Γνώριζες ότι είχα ερωτευτεί και την Τερέζα, την μητέρα σου; Ότι τα είχαμε στα κρυφά; Και πώς γίνεται να μην είχες αντιδράσει; Δεν καταλαβαίνω τίποτε

– Τα πράγματα ήταν αρκετά πιο περίεργα από ότι φανταζόσουν τότε, αλλά για πες μου ήσουν πραγματικά ερωτευμένος και με τη μητέρα μου;

– Σας αγαπούσα και ήμουν ερωτευμένος με όλη μου την ύπαρξη και εσένα και την Τερέζα. Και αυτό ήταν που μου είχε ξεριζώσει την καρδιά, γνώριζα ότι ήταν λάθος, γνώριζα ότι δεν μπορούσα να επιλέξω, ότι τα είχα κάνει σκατά, η μόνη μου διέξοδος ήταν η φυγή

– Υπήρχε και άλλη λύση όμως… Σε μια κουβέντα που είχαμε εκείνο τον καιρό με την Τερέζα έμαθα μια αλήθεια που δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ.. Α να ήρθε και η…

– Τερέζα;

– Άρη! εσύ;

– Ναι, εγώ είμαι Τερέζα, ω θεούλη μου, ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι θα σας πετύχω και να μένετε και μαζί, και μετά από τόσα χρόνια θα πρέπει να αναλάβω τις συνέπειες των πράξεών μου, ντρέπομαι, αλίμονο

– Αυτό που ήθελα να σου πω Άρη είναι ότι η Τερέζα… Η Τερέζα δεν είναι η πραγματική βιολογική μου μητέρα, θεωρούσες τότε ότι έπρεπε να επιλέξεις αλλά στην ουσία θα έπρεπε να συμβεί το ακριβώς αντίθετο

– Μα τι εννοείς δεν καταλαβαίνω, είναι θετή σου μητέρα; Και τι αλλάζει αυτό; σας έκανα κάτι φρικτό και εγωιστικό, κάτι απαίσιο

– Τερέζα, τι λες, θα ήθελες να μοιραστείς το μυστικό μας με τον Άρη;

– Ναι, αλλά πρώτα Άρη θα πρέπει να μου υποσχεθείς ότι δεν θα το πεις ποτέ και σε κανέναν

– Μα δεν καταλαβαίνω ποιο μυστικό είναι αυτό; Λοιπόν εντάξει το υπόσχομαι, πες μου Τερέζα γιατί δεν καταλαβαίνω τίποτε και κυρίως πώς είσαι τόσο ψύχραιμη

– Θα στα εξηγήσω όλα. Είχα την τραγωδία στην ζωή μου οι γονείς μου να σκοτωθούν σε ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα όταν ήμουν μόλις δύο χρονών. Μεγάλωσα σε ορφανοτροφεία και με προσωρινούς θετούς γονείς. Αυτό μου πρόσφερε μια σκατένια παιδική ηλικία. Όταν κατάφερα να ξεφύγω τελικά από τέτοια περιβάλλοντα παθιάστηκα να σπουδάζω ψυχολογία. Μελετούσα μέρα νύχτα στην βιβλιογραφία για λάθη των γονιών, για την ψυχολογία των παιδιών και για την self parenting συμπεριφορά ενός ενήλικα. Το self parenting μου είχε γίνει εμμονή και μόνιμο ερευνητικό αντικείμενο. Εκείνο τον καιρό, ήμουν μόλις 23 χρονών, έβγαινα με έναν νέο συνεσταλμένο αλλά μεγαλοφυή φυσικό επιστήμονα. Είχε το όνειρο να φτιάξει μια μηχανή του χρόνου, τον κορόιδευα συχνά για αυτό του το τρελό ανέφικτο όνειρο, μέχρι που ένα βράδυ είχαμε μεθύσει και αποφάσισε να μου δείξει το αποπερατωμένο του έργο. Είχε όντως μόλις ολοκληρώσει την μοναδική μηχανή του χρόνου στην ιστορία της ανθρωπότητας. Τότε μια τρελή ιδέα σκαλώθηκε στο μυαλό μου. Τον έπεισα να γίνω το πρώτο του πειραματόζωο, η πρώτη ταξιδιώτισσα στον χρόνο. Το ταξίδι πέτυχε αλλά η μηχανή δυστυχώς ανατινάχτηκε και ο εφευρέτης της σκοτώθηκε. Μπόρεσα να το μάθω 21 χρόνια μετά. Εγώ μεταφέρθηκα όπως είχα υπολογίσει στο παρελθόν, 21 χρόνια πριν, όταν μόλις είχα ορφανέψει από το αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Έφτιαξα μια πλαστή ταυτότητα και υιοθέτησα τον δίχρονο εαυτό μου με την ακλόνητη θεωρητική επιστημονική πεποίθηση ότι θα ήμουν η καλύτερη δυνατή μητέρα… η πραγματική μητέρα του εαυτού μου, το πρώτο χρονικά παράδοξο φαινόμενο self-parenting!… Καταλαβαίνεις λοιπόν Άρη γιατί εκείνο το καλοκαίρι δεν χρειαζόταν και δεν γινόταν να διαλέξεις ανάμεσα σε εμένα και την Σάντρα;

– Ω μα δεν μπορεί, είναι πραγματικά απίστευτο! Εσύ και η Σάντρα είστε… το ίδιο άτομο!

– Ακριβώς Άρη και ήμασταν και οι δύο τρελά ερωτευμένες μαζί σου. Εσύ όμως έφυγες χωρίς προειδοποίηση, χωρίς να μπορέσουμε να σου εξηγήσουμε, ήταν ένα τραγικό λάθος, αλλά το χειρότερο ήταν ότι δεν προλάβαμε να σου πούμε το πιο σημαντικό που μάθαμε λίγες μέρες μετά την φυγή σου… Αν κοιτάξεις την φωτογραφία αυτή πίσω σου, θα δεις για πρώτη φορά τις δύο 19χρονες κόρες που έχεις μαζί μας… Αν είσαι μόνος, αν θες, αν μπορείς, αν μετά από όλα αυτά που έμαθες το επιθυμείς και εσύ, εμείς σε θέλουμε στην ζωή μας Άρη, έλα μαζί μας, έλα μαζί μας να γίνουμε μια οικογένεια

– Ω θεούλη μου δεν το πιστεύω… Οι κόρες.. ζούνε εδώ μαζί;

– Ναι τις λένε Λία και Κάρλα

– Οπότε 4 άτομα για απογραφή και ένα ακόμη 5… απογράφομαι και εγώ!… And that’s what I call Απογραφή bitches!!!