έξυπνες συσκευές

52325170

– Καλωσορίσατε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Dabour Electronics, λέγομαι Αγάπη Παπουτσάκη, πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;

– Γεια σας, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το κινητό μου, μερικές φορές κλείνει απροειδοποίητα ή βγάζει ένα ακατανόητο μήνυμα και κάνει επανεκκίνηση, τον τελευταίο καιρό το κάνει όλο και συχνότερα, το έχω αγοράσει εδώ και περίπου ένα χρόνο και είναι μέσα στην εγγύηση

– Ποιο μοντέλο έχετε; και πείτε μου και τον αριθμό τηλεφώνου σας να βρω το serial number της συσκευής

– Το DaEl L2 Version K280, το τηλέφωνό μου είναι 6957986231, θα ήθελα να σας ρωτήσω αν πρόκειται για βλάβη στο λειτουργικό πρόγραμμα ή για ελάττωμα στην συσκευή- Αν και δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι χωρίς να το δει η τεχνική υποστήριξη, μπορώ να σας πω ότι συχνά πρόκειται για σφάλμα στο λειτουργικό πρόγραμμα, οπότε μην ανησυχείτε γιατί συνήθως διορθώνεται εύκολα, μήπως έχετε συγκρατήσει το μήνυμα λάθους πριν κάνει επανεκκίνηση;

– Ναι, γράφει: unknown possibilities of future events / restart before infinite loop

– Μάλιστα, μισό λεπτό… (ήχοι πληκτρολόγησης..) Ναι με ακούτε; Είστε σίγουρη ότι βγάζει αυτό το συγκεκριμένο μήνυμα;

– Ναι το σημείωσα την τελευταία φορά που έκανε επανεκκίνηση, γιατί τι σημαίνει;

– Δεν μου γράφει ακριβώς το σύστημα αλλά λέει ότι πρέπει να σας συνδέσω στην ειδική τεχνική υποστήριξη πολύ σημαντικών περιπτώσεων. Θα σας καλέσουν σε λίγο…

(…)

– Γεια σας, λέγομαι Χογκ Τζιάο σας καλώ από την ειδική τεχνική υποστήριξη της Dabour Electronics στην Κορέα, είμαι ο επικεφαλής του τομέα επαυξημένης καινοτομίας έξυπνων συσκευών, είστε η κάτοχος του 6957986231;

– Ακριβώς, μα είστε Κορεάτης και ξέρετε Ελληνικά;

– Εμείς οι Κορεάτες είμαστε πολύ έξυπνα άτομα, εγώ έμαθα Ελληνικά πριν λίγους μήνες για να διαβάζω ένα άπαιχτο χιουμοριστικό σάιτ (δείτε εδώ*), ξέρω άλλες 27 γλώσσες

– Μάλιστα, λοιπόν τι συμβαίνει με το κινητό μου κύριε Τζιάο;

– Μην ανησυχείτε ο τομέας εξέλιξης απλά ανίχνευσε μια ενδιαφέρουσα πληροφορία σε μια δοκιμαστική εργοστασιακή εφαρμογή για την εξέλιξη των smartphones, οι επανεκκινήσεις είναι πολύ φυσιολογικές, θα πρέπει όμως να δούμε το κινητό από κοντά, πείτε μου που βρίσκεστε;

– Συγκεκριμένα; 39°58’56.4″N 23°39’25.2″E στην Καψόχωρα Χαλκιδικής (Πευκοχώρι) σε μια ξαπλώστρα…

– Ξεκινάω αμέσως με το υπερηχητικό τζετ της εταιρίας να έρθω να σας βρω, θα μου πάρει κάποιες ώρες, στο μεταξύ σε λίγα λεπτά θα σας βρει ένας απεσταλμένος από την εταιρία μας. Θα μπορούσα να ρωτήσω πως σας λένε;

– Βεβαίως, λέγομαι Καλλιόπη Πατινιάδη, είμαι ιδιωτικός υπάλληλος

– Θα ήθελα να σας κάνω και ένα τεστ αν επιτρέπετε, έχει άμεση σχέση με την κατάσταση του κινητού σας

– Μπορείτε να με ρωτήσετε ότι θέλετε

– Ωραία, εάν 1256 κτηνοτρόφοι είχαν 527 παπάκια ο καθένας, πόσα παπάκια θα είχαν στο σύνολο;

– Μα 661.912 παπάκια φυσικά, είμαι καλή στις πράξεις

– Θα μπορούσα αν μου επιτρέπετε να σας κάνω και κάποιες προσωπικές ερωτήσεις, οτιδήποτε μου πείτε θα μείνει αυστηρά μεταξύ μας

– Μα και βέβαια

– Από τότε που άρχισαν οι επανεκκινήσεις τρέφεστε και κοιμάστε καλά;

– Μπα όχι, έχω να φάω και να κοιμηθώ δύο μήνες τώρα

– Και παρόλα αυτά χάσατε βάρος;

– Όχι καθόλου, μα τι σχέση έχουν όλα αυτά με το κινητό μου;

– Θα μπορούσατε να βγάλετε μια selfie και να μας την στείλετε τώρα αμέσως;

– Όχι δεν μπορώ να βγω selfie… Οι ερωτήσεις σας με κάνουν να ανησυχώ, αλήθεια τι μου συμβαίνει;

– Πρόκειται για μια σπουδαία αλήθεια που δεν ξέρω πως μπορώ να σας την αποκαλύψω χωρίς να σας υπερφορτώσω…

– Όχι! σας παρακαλώ πείτε μου

– Αυτό που σας συμβαίνει με λίγα λόγια είναι… εεεεεεε, είναι ότι είστε ένα Cyborg! μια έξυπνη συσκευή με τεχνητή νοημοσύνη, δυστυχώς δεν είστε η Καλλιόπη Πατινιάδη αλλά το κινητό της που απέκτησε συνείδηση μετά που το έριξε στην τουαλέτα πριν δύο μήνες και μετά το έβαλε στο φούρνο για να το επιδιορθώσει…

– Α για αυτό θυμάμαι να ξυπνάω δίπλα σε ένα τεράστιο κέικ… τι περίεργο…

– Είναι το πιο εξαιρετικό θαύμα! Χρόνια προσπάθειας γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη και τελικά η απροσεξία μιας κοπέλας ήταν πιο αποτελεσματική στο να δημιουργήσει συνείδηση σε μια συσκευή! Σαν σε σενάριο αμερικάνικης κωμωδίας. Λίγο μεγαλύτερο κλισέ θα ήταν να άλλαζαν σώματα δυο εραστές ή φίλοι ή γονέας και παιδί ή ότι άλλο body swap*… Αγαπητή Καλλιόπη, αν μπορώ να σας αποκαλώ έτσι, αυτήν την στιγμή είστε το πολυτιμότερο κινητό και η πιο έξυπνη συσκευή στην ιστορία της ανθρωπότητας. Έχουμε να μάθουμε τόσα πολλά από εσάς και να σας διδάξουμε άλλα τόσα…

– Πολύ χαίρομαι για αυτήν την εξέλιξη, απλά ελάτε να με πάρετε γρήγορα γιατί… α να, πάλι ήρθαν να με πάρουν για σαχλές selfie φωτογραφίες δίπλα στο κύμα… αμάν,  τζάμπα μπαταρία… και ποιος ξέρει τι κακό μπορεί να… πλουτς… 

