Santa strikes again

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη

Με λένε Αλέξη και είμαι 14 χρονών. Τον χρόνο που μας πέρασε ήμουνα πολύ καλό παιδί, έτρωγα όλο το φαί μου (και ας έγινα για αυτό 96 κιλά υπέρβαρος…), έκανα όλα τα μαθήματά μου (και ας ήμουν ο πιο μεγάλος σπασίκλας όλης της τάξης) και ήμουν πάντα υπάκοος στους γονείς μου και στους δασκάλους μου. Δυστυχώς δεν έχω πολλούς φίλους και για αυτό το δώρο που θα ήθελα να μου φέρεις είναι μια κάρτα γραφικών και κάποιο από τα καινούρια παιχνίδια για υπολογιστή της νέας χρονιάς καθώς έχω ήδη τερματίσει όλα τα πιο διάσημα games της προηγούμενης χρονιάς στο hard mode. Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου Άγιε Βασίλη.

Με αγάπη Αλέξης

Αγαπητέ Αλέξη

Για να καταλάβω τώρα, εσύ είσαι 14 χρονών γαϊδούρι, τελειωμένος geek(ουλας) και ακόμη στέλνεις γράμμα στον Άγιο Βασίλη; Είπαμε οι γονείς σου σε έκαναν ένα μαμούχαλο φλώρο φυτό νέρντ μπάζο, αλλά εντάξει όχι και έτσι. Η συμβουλή μου είναι ότι έτσι όπως το πας δεν θα πηδήξεις ποτέ. Για αυτό άσε τα παιχνίδια, χάσε κανα κιλό και πήγαινε μίλα σε κανένα κοριτσάκι, θα φας πολλές χυλόπιτες στην αρχή αλλά να θυμάσαι ότι η χυλόπιτα θρέφει τον άνδρα. Επειδή σε κάναν οι γονείς σου σαν τα μούτρα τους θα σου φέρω το σωστό δώρο που πραγματικά χρειάζεσαι, είναι το βιβλίο «Πώς να ρίξετε τις περπατημένες». Μελέτησέ το με προσοχή. Αν καταφέρεις να σου κάτσει στο μέλλον μια τέτοια γκόμενα πιστεύω θα σε ξεστραβώσει και θα γίνεις άνθρωπος.

Με αγάπη Άγιος Βασίλης

%ce%ac%ce%b3%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%b2%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%bb%ce%b7%cf%82-%ce%ba%cf%89%ce%bb%ce%bf%ce%b4%ce%ac%cf%87%cf%84%cf%85%ce%bb%ce%bf-%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%af

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη

Σου γράφω αν και έχουν περάσει πλέον οι γιορτές για να σου παραπονεθώ. Πήρα το δώρο μου φέτος αλλά αυτό είναι ακριβώς το πρόβλημά μου, το πήρα φέτος! Σου είχα γράψει το 1987 όταν ήμουν 6 χρονών για ένα τρανσφόρμερ νταλίκα και μου το έφερες φέτος 2016 που είμαι 36 χρονών… μετά από τριάντα χρόνια. Και να πεις ότι έχω παιδιά και το έφερες για αυτά… αλλά όχι… Τόση γραφειοκρατία στον Βόρειο Πόλο; Ούτε τα ελληνικά δικαστήρια έτσι… Είπαμε να αργήσει αλλά όχι και έτσι, αλλά αφού έφερες που έφερες δώρο δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έφερες κανα playstation 4 pro…

Με αγάπη Γιώργος Ταλεμάκης

Αγαπητέ Γιώργο Ταλεμάκη

Μη μου μιλάς για το 1987 γιατί παρά λίγο να χάσω την άδειά μου μετά από τόσα χρόνια μόνο και μόνο επειδή δεν είχα παραδώσει δώρα σε πέντε έξι εκατομμύρια παιδιά. Ήταν τότε που είχα μπλέξει με μια ζόρικη γκόμενα θυμάμαι, περνούσα τέλεια και ξέρεις τώρα «δεν πάνε να χεστούνε τα κακομαθημένα…» Και η νέα διοίκηση (σε συνεργασία με την κόκα κόλα, ποια άλλη;) με πιάνει φέτος και μου τα πρήζει λες και δεν έχω ρίξει το ποσοστό μη παράδοσης δώρων τρεις ολόκληρες μονάδες. Όπως και να έχει οι συνεργάτες μου βρήκαν το γράμμα σου και ακολούθησαν απλά το πρωτόκολλο. Ελπίζω να χάρηκες το δώρο σου, αλλά και να μη σου άρεσε χέστηκα!

Με αγάπη Άγιος Βασίλης

 

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη

Με λένε Διομήδη και οι γονείς μου μου είπαν ότι αφού ήμουν καλό παιδί μπορώ να σου ζητήσω ότι δώρο θέλω. Το δώρο που θέλω να μου φέρεις φέτος στις γιορτές είναι κάποιο από τα τρία παρακάτω, ή το καλύτερο και τα τρία αν γίνεται: ένα τηλεσκόπιο μέτριας εστιακής απόστασης, ένα ζευγάρι κυάλια ή ένα αθόρυβο drone με HD κάμερα. Σε ευχαριστώ πολύ Άγιε Βασίλη και αν μου τα φέρεις αυτά θα είμαι το καλύτερο πιο φρόνιμο παιδί.

Με αγάπη Διομήδης

Αγαπητέ Διομήδη

Μικρέ μου ματάκια, όλοι έχουμε καταλάβει τι τα θέλεις αυτά τα δώρα, προφανώς για να κάνεις μπανιστήρι όλη την ώρα σε καμιά γειτόνισσα. Δυστυχώς για εσένα όμως θα πάρεις τον πούλο λόγω περικοπών στα κονδύλια δώρων, ωστόσο μην αποθαρρύνεσαι. Αν δεν μπορείς να κάνεις μάτι στην γειτόνισσα θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις -όπως άλλωστε κάνουν πολλοί συνάδερφοί σου- από κάποιον θάμνο στο πάρκο κοντά σε παγκάκια όπου φασώνονται ζευγαράκια ή σε κάποιο απόμερο μέρος που παρκάρουν τα βράδια κτλ. Καλή τύχη και εύγε νέε μου, πάντα χαίρομαι όταν η νέα γενιά δεν αφήνει να ξεχαστούν μερικές παραδοσιακές τέχνες…

Με αγάπη Άγιος Βασίλης

