ο παππούς στην τράπεζα…

– Άντε ρε μπάρμπα, πάτα το κουμπί, το κουμπί! Σπρώξε, σπρώξε την πόρτα ρε μπάρμπα, ω ρε κάθε φορά τα ίδια…

– Άσε, πάλι δέκα ώρες θα κάνουμε να μπούμε στην τράπεζα… Δευτέρα που πληρώνονται οι συντάξεις σήμερα…

– Δεν ανοίγει η καταραμένη πόρτα, τι στα τσακίδια;

– Άντε ξαναμπές παππού θα βραδιάσουμε, μόλις κλείσει η πόρτα πίσω σου πάτα το κουμπί εκεί πάνω αριστερά να ανοίξει η άλλη πόρτα και σπρώξε…

– Ε σπρώχνω τον μπελά μου μέσα… Άντε να το ξανακάνω… (…) Τώρα δεν ανοίγει καμία πόρτα… Αφήστε με να βγω βρε κερατάδες θέλω να πάω και τουαλέτα, δεν είμαι κλέφτης εγώ, εσείς είστε οι κλέφτες, τρία ψίχουλα σύνταξη έχω να πάρω. Τι μου φωνάζει αυτός απ’ έξω; Το κουμπί, α ναι, να το πατάω το αναθεματισμένο, το πατάω!… 15 φορές το πάτησα… (…) ωωωω μα τι συμβαίνει; ζαλίζομαι… (…) άντε ευτυχώς άνοιξε η παλιόπορτά τους, επιτέλους! Μα που βρίσκομαι; αλλάξαν την τράπεζα; Που είναι τα ταμεία;…

– ΔιαΓαλαξιακοί χαιρετισμοί κύριε πρέσβη, καλωσορίσατε στο αστροσκάφος Ανδρομέντεξ 3. Παρακαλώ ακολουθήστε με…

– Εεεεεεε; Τι λέει αυτός; Έχουν παλαβώσει εντελώς μου φαίνεται οι τράπεζες, τι κόλπα είναι πάλι αυτά; Και τι περίεργη στολή; παλικάρι μου καρναβάλια έχετε εδώ πέρα;

– Παρόλο που δεν αναγνωρίζω τα πολιτισμικώς συμφραζόμενα σε αυτά που εννοείτε διαγνώσω διάθεση για αστεϊσμούς, η εύθυμη προδιάθεσή σας είναι ευπρόσδεκτη και μας ευχαριστεί. Παρακαλώ ακολουθήστε με σε λίγο φτάνουμε στην αίθουσα του κυβερνήτη… Φτάσαμε, μπορείτε να περάσετε…

– Εεε ευχαριστώ, μάλλον θα είναι ο διευθυντής του καταστήματος, τώρα θα τα ακούσει για την ηλίθια πόρτα… (…) Μωρ’ τι είναι πάλι τούτος; Τι το φοράς αυτό τρελάθηκες; Αναπνευστικά προβλήματα ε; και ο συμπέθερός μου έτσι, ε άσχημο πράμα…

…αούγκ, αούγκ, αούγκ, αούγκ… (συναγερμός..)

– Κυβερνήτη δεχόμαστε επίθεση από τους επαναστάτες…

– Πυρ κατά βούληση, επιχείρηση κόκκινος κωδικός, όλες οι μονάδες σε θέσεις μάχης!

– Κυβερνήτη! Έχουν παρεισδύσει στον εξωτερικό δακτύλιο του αστροσκάφους, σε λίγο θα είναι εδώ

– Ήρθε η στιγμή να αναμετρηθούμε λοιπόν, ας μιλήσουν τα φωτόσπαθα…

Γκρανγκμπουντουφφφφφφ

– Ντάρθ Βέιντερ άσε ελεύθερο τον πρέσβη του γαλαξία της γαλακτικής οδού! Έχω αφοπλίσει όλους τους στορμ τρούπερς σου, τους μπουνταλάδες! και έχω παγιδέψει όλο το σκάφος με εκρηκτικά! Παραδόσου!

– Χα χα χα, καλή προσπάθεια, εγώ όμως έχω στείλει τους περισσότερους στορμ τρούπερς μου στο δικό σας σκάφος και το έχουν καταλάβει. Εσείς πρέπει να παραδοθείτε!

– Εεε εγώ την σύνταξή μου ήρθα να εισπράξω, δεν ήθελα να δημιουργήσω αναστάτωση, εισπράττω και φεύγω…

– Εντάξει, κανείς μας δεν μπορεί να έχει τον πρέσβη λοιπόν, θα πρέπει να τον αφήσουμε, σύμφωνοι;

– Ε ξέρεις πως είναι οι συμφωνίες με το ντάρκ σάιτ…

– Α δεν θέλω τέτοια, σύμφωνοι; Αλλιώς δεν θα μείνει ούτε κολυμπηθρόξυλο*

– Άντε καλά, αλλά μετά φεύγετε σούμπιτοι από το σκάφος μου και εγώ μαζεύω αντίστοιχα τους δικούς μου

– Έγινε

– Κύριε πρέσβη παρακαλώ περάστε σε αυτόν τον θάλαμο, έχω φορτώσει τις συντεταγμένες απ’ όπου ήρθατε…

– Μα για μια στιγμή τι είναι αυτά τα νούμερα; να μου δώσετε αμέσως τη σύνταξή μου βρε κερατάδες…

– Μάλλον ζητάει κάποιο πολύτιμο αναμνηστικό για να δικαιολογήσει την επίσκεψή του. Παρακαλώ μπορείτε να πάρετε αυτό το πανάκριβο κολιέ της πριγκίπισσας Λέιλας… Λοιπόν μόλις μπείτε στον θάλαμο και ακούσετε το μπιπ πατήστε το κουμπί στα αριστερά σας, εντάξει;

(…) όχι όχι, ξαναμπείτε και πατήστε το κουμπί στα αριστερά σας, εντάξει; καταλάβατε;…

(…) όχι, όχι… ξαναμπείτε παρακαλώ…

(…)…

darth-veider2

