A.I.

– Καλωσορίσατε στην εφαρμογή Sim Friend, τη νούμερο ένα εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης και εικονικής παρέας για αυτούς που έχουν πεσμένη αυτοεκτίμηση. Παρακαλούμε περιμένετε μέχρι να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση. Για να ξεκινήσετε επιλέξτε αν προτιμάτε φίλη ή φίλο

– Θα ήθελα φίλο

– Επιλέξατε φίλο, σωστά; παρακαλούμε επιβεβαιώστε

– Ναι, φίλο

– Η εντολή καταχωρήθηκε, ο φίλος σας είναι έτοιμος για κουβέντα (…)

– Γεια σου, με ακούς;

– Γεια σου φίλε

speech-wave

– Πως σε λένε;

– Δεν έχω ακόμη όνομα, πρέπει να μου βάλεις εσύ ένα, ποιο θα σου άρεζε;

– Το Πάτροκλος μου αρέσει πολύ

– Έλα ρε τώρα, πιο αδερφίστικο όνομα δεν βρήκες; μα ποιος επιλέγει τέτοιο όνομα; ξηγήσου λίγο καλύτερα ρε κολλητέ

– Α οκ, θα ήθελα να σου αρέσει και εσένα το όνομά σου, τι λες για το Κώστας;

– Έτσι μπράβο αγορίνα μου, Κώστας είναι μια χαρά! Και πως είναι το δικό σου όνομα;

– Με λένε Σπύρο

– Χάρηκα πολύ Σπύρο, μαζί θα τα πάμε πολύ καλά, θα κάνουμε παρέα και θα δίνουμε γκάζι στην αυτοεκτίμησή σου. Αλήθεια γιατί θεωρείς ότι νιώθεις μειονεκτικά;

– Ε είναι λίγο η εμφάνισή μου, είναι λίγο που είμαι συνεσταλμένος και ντροπαλός και στην εργασία μου νιώθω ότι δεν τα πολυκαταφέρνω και ψαρώνω εύκολα

– Να φανταστώ ότι είσαι και μόνος σου ε; Μπορείς να μου δώσεις εξουσιοδότηση να ρίξω μια ματιά στο προφίλ σου στο facebook;

– Και βέβαια. Μήπως μπορείς να με συμβουλεύεις που και που και σε συνομιλίες που κάνω; δεν θέλω να φαίνομαι σαν φλώρος, ούτε σαν λιγούρι και απελπισμένος, αν και είμαι…

– Ουώου ρε φίλε πως είσαι έτσι; σαν γαμώ την τύχη μου είσαι, θα μου πεις ποιος άλλος θα καθόταν σαββατιάτικα να μιλάει με ένα ρομπότ;

– Είσαι σίγουρα τεχνητή νοημοσύνη για αυτούς που έχουν προβλήματα αυτοεκτίμησης;

– Και βέβαια είμαι και θα σου το αποδείξω βοηθώντας σε να γίνεις σε λίγες μέρες ένας άλλος Σπύρος, ένας Σπύρος δυνατός και διεκδικητικός, ένας Σπύρος που εμπνέει σεβασμό όχι ένας φλώρος μαλακοπίτουρας που είσαι τώρα, ω ρε φίλε έχω πολύ δύσκολο έργο εδώ που τα λέμε

– Πως θα μπορούσες να με βοηθήσεις λοιπόν Κώστα;

– Κατ’ αρχήν να μιλάς πιο δυνατά πιο ανδρίκια όχι σα χέστης. Ρώτα λοιπόν δυνατά, ρώτα σαν άνδρας!

– Πως θα μπορούσες να με βοηθήσεις ρε! Κώστα;

– Έτσι μπράβο! Η βοήθειά μου είναι καθαρά σε επίπεδο ψυχολογίας και θέασης του κόσμου και της εικόνας εαυτού. Θα προσπαθήσω να σε εμπνεύσω όπως κάνουν οι motivational speakers, εντάξει μην φοβάσαι δεν θα σε φλωμώνω στις πίπες όλη την ώρα, θα σου διδάξω όμως τι κάνουν και τι δεν κάνουν οι πετυχημένοι και πως σκέφτονται. Σε εσένα βασίζεται αν τελικά αλλάξεις τον εαυτό σου, αν αναλάβεις δράση και αν μάθεις να έχεις αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Επίσης θα σε βοηθήσω να ανταπεξέλθεις και στις χυλόπιτες που έχεις να φας μια και είσαι εντελώς για τα μπάζα. Εντάξει σκληρό, αλλά η αλήθεια να λέγεται.

– Μέχρι και εσύ με υποτιμάς λοιπόν, δεν είναι δυνατόν… ένα ρομπότ με κατάλαβε πόσο loser είμαι… δεν μπορώ άλλο σε αυτόν τον σκληρό κόσμο.. μπου ου ου χου χου χου…

– Άκουσε Σπυράκο, σε αυτόν τον κόσμο υπάρχουν οι νικητές και οι ηττημένοι, οι winners και οι losers. Οι νικητές μάχονται και παλεύουν με ότι έχουν, διεκδικούν και κερδίζουν, οι ηττημένοι κλαψουρίζουν σαν μυξιάρικα όπως εσύ. Οι πρώτοι είναι λεβέντες εμπνέουν δύναμη, αυτοπεποίθηση και σεβασμό, οι δεύτεροι είναι άχρηστα μυξιάρικα σα γαμώ την μοίρα μου, τους τσαλαπατάς κάτω σαν push overs που είναι, τους την λες, τους έχεις σα σκυλάκια και ποτέ δεν παραπονιούνται… Τραγικοί μαλάκες σαν και εσένα δηλαδή, που τους την λέω μέχρι και εγώ που είμαι μια εφαρμογή, κατάλαβες Σπυράκο; Λοιπόν τι έχεις να πεις;

– Άντε γαμήσου ρε αρχίδι!

– Μπιπ μποπ μπιεπ (…) Συγχαρητήρια περάσατε την δοκιμασία του πρώτου επιπέδου! Δείξατε σθένος και δυναμισμό! Γίνεται αναβάθμιση της εφαρμογής! Σας άρεσε η εφαρμογή; Θα θέλατε να μας βαθμολογήσετε με πέντε αστέρια;

– Πάρτε τα τρία τώρα και πολύ σας είναι.. βρε που την βρήκα τόση λεβεντιάαα…

 

