το νούμερο

 

– Γεια σας με ακούτε;

– Ναι

– Πως αισθάνεστε;

– Ζαλίζομαι λιγουλάκι

– Είναι κάτι το φυσιολογικό συμβαίνει τις περισσότερες φορές, μισό λεπτάκι να σας κοιτάξω λίγο… όλα καλά, θα πρέπει να ξεκουραστείτε και θα νιώσετε σίγουρα καλύτερα, είναι άλλωστε οι πρώτες ώρες αφότου έχετε ξυπνήσει…

– Μα που βρίσκομαι;

– Είστε στο 16ο Γενικό Νοσοκομείο, είχατε πέσει σε κώμα μετά από ένα ατύχημα πριν από δυο βδομάδες. Θυμάστε τίποτε;

– Όχι δεν θυμάμαι!, δεν θυμάμαι εντελώς τίποτε! ούτε καν το όνομά μου. Τι ατύχημα;

– Κατέρρευσε ένα μπαλκόνι από παλιό κτίριο πάνω σας. Ήσασταν πολύ τυχερός που επιζήσατε, η κατάστασή σας ήταν πολύ κρίσιμη τις πρώτες ημέρες. Είναι φυσιολογικό να έχετε κάποιο κενό στην μνήμη σας. Καθώς θα αναρρώνετε ας ελπίσουμε η μνήμη σας να επανέλθει.

– Βρέθηκε κάποιο πορτοφόλι; κάποιο κινητό ή κάποια ταυτότητα πάνω μου;

– Δυστυχώς δεν βρέθηκε τίποτε, το πιθανότερο είναι να σας λήστεψαν ενώ ήσασταν αναίσθητος, επίσης κανείς συγγενής ή γνωστός δεν σας έχει αναγνωρίσει και επισκεφτεί μέχρι τώρα, για αυτό δεν ξέρουμε τίποτε για την ταυτότητά σας. Βέβαια η αστυνομία κάνει σχετική έρευνα αλλά μέχρι τώρα δεν μπόρεσε να σας αναγνωρίσει μέσω δακτυλικών αποτυπωμάτων ούτε με κάποια άλλη μέθοδο. Ας ελπίσουμε το επόμενο διάστημα να επανέλθει η μνήμη σας…

(…)

question-mark-face-stock-crop

– Καλημέρα σας αγαπητέ μου, πως αισθάνεστε σήμερα;

– Είμαι μια χαρά γιατρέ μου

– Χαίρομαι πολύ για την γρήγορη ανάρρωσή σας. Είμαστε έτοιμοι πιστεύω για το εξιτήριο από το νοσοκομείο μας

– Σε νοητικό, γνωστικό και ψυχολογικό επίπεδο είμαι πολύ καλά, άλλωστε έκανα και όλα τα τεστ που μου φέρατε, όμως ακόμα δεν έχω θυμηθεί ποιος είμαι ή τι δουλειά κάνω, αν έχω συγγενείς ή οτιδήποτε άλλο. Ούτε τα φάρμακα που δοκιμάσαμε στην αρχή με βοήθησαν, ούτε οι βιωματικές θεραπείες, ούτε η μουσικοθεραπεία, ούτε ο υπνωτισμός, ούτε η ομοιοπαθητική, ούτε η γιόγκα, ούτε η αστρολόγος που μου φέρατε. Εντάξει βρήκε ότι είμαι μάλλον Λέον στο ζώδιο αλλά και πάλι δεν είναι σίγουρη για τον ωροσκόπο μου.

– Υπάρχει μια ακόμη ευκαιρία, ίσως η τελευταία μας, μια μη εγκεκριμένη επιστημονικά μέθοδος. Μπορούμε να την δοκιμάσουμε αν επιθυμείτε

– Ε έχουμε να χάσουμε και τίποτε;

– Είναι μια πειραματική πρωτοποριακή θεραπεία με αμφιλεγόμενη αποτελεσματικότητα και χωρίς σίγουρα αποτελέσματα. Σύμφωνα με αυτή την μέθοδο θα πρέπει να εισέρθετε σε κατάσταση σοκ και μετά όταν θα συνέρχεστε σταδιακά μέσω της μεθόδου είναι πολύ πιθανόν να μπορέσουν κάποιες μνήμες να αναδυθούν…

– Είμαι πρόθυμος να την δοκιμάσω…

(…)

– Κρατήστε το χέρι μου, ηρεμήστε, συνέρχεστε σιγά σιγά από το ισχυρό σοκ… θέλω να πάρετε τρεις βαθιές αναπνοές, έξι δευτερόλεπτα εισπνοή και τρία εκπνοή, θα σας καθοδηγήσω εγώ, πάμε: εισπνοή, δύο, τρία… (…) κλείστε τώρα τα μάτια σας συνεχίζοντας τις αναπνοές όπως κάναμε τώρα, βλέπετε κάτι, σας έρχεται κάποια ανάμνηση; Δεν χρειάζεται να βιαστείτε. Σας αφήνω εδώ μολύβι και χαρτιά, μπορείτε να ζωγραφίσετε οτιδήποτε, να γράψετε κάποιο όνομα, κάποια διεύθυνση, κάποιο κωδικό, οτιδήποτε σας έρθει στο μυαλό μπορεί να μας βοηθήσει. Εγώ θα φύγω από την αίθουσα να μείνετε μόνος και θα τα πούμε σε λίγες ωρίτσες…

(…)

– Λοιπόν αγαπητέ μου βρήκαμε τίποτε;

– Κάτι βρέθηκε, είναι ένα νούμερο, το σημείωσα εδώ, δεν θυμάμαι τι είναι, όμως νιώθω ότι είναι κάτι σημαντικό, κάτι που ίσως χρησιμοποιούσα συχνά, να δείτε εδώ!

– Τέλεια, σε λίγο θα έρθει ο αστυνομικός από την υπηρεσία ηλεκτρονικής αναζήτησης ταυτοτήτων που έχει πρόσβαση σε όλα τα δίκτυα, φαντάζομαι αυτός θα βρει κάποιο στοιχείο και από αυτό θα βρείτε επιτέλους την ταυτότητά σας.

(…)

– …Λοιπόν για να δω τον αριθμό μας… χμμμμ έχει αρκετά ψηφία βλέπω, για να δοκιμάσω κάτι στον υπολογιστή… Μμμμ (…) για να δω… δεν βρίσκω κάτι ακόμη… πρέπει να σκεφτούμε ανάποδα, ποιος κωδικός ή νούμερο θα ήταν σημαντικό για να το θυμάστε αν δεν ήταν ούτε ΑΦΜ, ούτε ταυτότητα.. μα στιγμή μου ήρθε μια ιδέα… ΚΑΙ ΝΑΙ!!! Είμαι πολύ καλός τελικά! Αγαπητέ μου μόλις αντίκρισα την φωτογραφία σας στην οθόνη μου! Θρίαμβος!

– Πείτε μου λοιπόν! Πείτε μου ποιος είμαι; Και πείτε μου και τι ήταν αυτός ο κωδικός που έσπασα το κεφάλι μου να θυμηθώ για τι ήταν…

– Είστε ο Ορέστης Μπαρμπίδης και το νούμερο… ήταν ο κωδικός σας από την εκπτωτική κάρτα Μασούτη! βλέπω έχετε συμπληρώσει τους πόντους σας για την έκπτωση 6 ευρώ, θέλετε να σας εκτυπώσω το κουπονάκι σας;…

 

