δεξί κλικ

– … γιατρέ σ’ το λέω αλήθεια, θα σου φαίνεται πολύ παράξενο. Μου συμβαίνει όμως πάνω από τρεις μήνες. Δεν το είπα σε κανέναν βέβαια, δεν ήθελα να με περάσουν για τρελό. Δεν υπάρχει κανένα άλλο ψυχολογικό σύμπτωμα, ούτε κάποια άλλη διαταραχή, κοιμάμαι, τρώω και επικοινωνώ καλά. Στην αρχή είπα θα είναι από την κούραση και έλπιζα ότι θα εξαφανιστεί μόλις ξεκουραστώ, όμως πάει πολύς καιρός τώρα…

– Δηλαδή για να ανακεφαλαιώσουμε αυτό που σας συμβαίνει είναι ότι μετά από μια προθεσμία που είχατε στην δουλειά σας και όπου αναγκαστήκατε να δουλέψετε 38 συνεχόμενες ώρες μπροστά από τον υπολογιστή τώρα βλέπετε όπου και να κοιτάξετε τον κέρσορα του ποντικιού. Σωστά;

– Ακριβώς γιατρέ μου, εκτός από όταν βλέπω την οθόνη κάποιου υπολογιστή, τότε βλέπω κανονικά μόνο έναν κέρσορα, αυτόν του υπολογιστή

– Μάλιστα. Μην ανησυχείτε αγαπητέ μου το μυαλό σας έχει δημιουργήσει αυτή την ψευδαίσθηση προσπαθώντας να συνέλθει και να επαναπροσαρμοστεί μετά από την κόπωση και τη ψυχολογική πίεση που σας προκάλεσε η εργασία σας. Δεν έχετε κάποιο άλλο ψυχωτικό σύμπτωμα οπότε θα σας γράψω κάποια ήπια φάρμακα και σε λίγες μέρες θα είστε καλά. Ήθελα πρώτα όμως να σας ρωτήσω, έχει κάποια λειτουργία ο κέρσορας που βλέπετε, μου είπατε ότι μπορείτε να τον μετακινείτε με την θέλησή σας, κάνει κάτι άλλο;

– Μια φορά έκανε και κλικ

– Δηλαδή;

– Να ας πούμε μετακινώ τον κέρσορα με την σκέψη μου ας πουμε σε εκείνο το διακόπτη και αν γίνει χεράκι… χμμμ και… (!!)

– Θα κάηκε η λάμπα μάλλον, τι περίεργη σύμπτωση (…)

– Μα μια στιγμή γιατρέ νομίζω ότι βρήκα κάτι… Για να δούμε!!! (κλικ) Ιδού ξαναάναψε! Δεν μπορεί…! Ο κέρσορας υπάρχει, δεν γίνεται αλλιώς, δεν μπορεί να άναψε η καμένη λάμπα, ξανά: κλείνω – ανοίγω! Φοβερό

– Πραγματικά πολύ περίεργο μα αν υπάρχει ο κέρσορας δοκιμάστε ξανά σε κάτι άλλο

– Για να δούμε, (Διπλό κλικ) θα ανοίξω αυτόν τον φάκελο που έχετε πάνω στο γραφείο… 7 σελίδες σημειώσεις… Φοβερό…

– Ωωω μα τι συμβαίνει; που πήγε το βάζο;

– Εκεί από πίσω σας, ανακάλυψα ότι μπορώ να κάνω Δεξί κλικ, το έκανα Αποκοπή και Επικόλληση

– Μα δεν είναι δυνατόν! Νιώθω σαν κάποιος να μου κάνει πλάκα…

shrink-cursor– Γιατρέ γεννηθήκατε στις 17/1/1973; από την Πηνελόπη και τον Διονύση;

– Ακριβώς! Μα που το ξέρετε;

– Έκανα Δεξί κλικ / Ιδιότητες.. Επίσης η μνήμη σας είναι 2,798 Terrabites παρεμπιπτόντως!

– Δεν ξέρω πώς να αντιδράσω μπορεί να είμαι ψυχίατρος και να πιστεύω ακράδαντα στη λογική αλλά αυτό συμβαίνει στην πραγματικότητα και δεν βγάζει κανένα νόημα…

– Ας προσπαθήσω να κάνω δεξί κλικ ιδιότητες στον εαυτό μου να δούμε τι θα βγάλει… 3.468.904 αρχεία μνήμη… μα αχ… γκρουγκτσγκρμπγκροτκξ

– Μα τι συμβαίνει; Με ακούτε; Κύριε Σαχλίδη; ωχ ελπίζω να μην κόλλησε, με ακούτε; από το βλέμμα του φαίνεται σαν να μην έχει τις αισθήσεις του… Για να δω από πιο κοντά… Φυσιολογική αναπνοή και σφυγμός… Τι είναι αυτό στο μάτι του; και δεν ανοιγοκλείνει καθόλου τα βλέφαρα, κάπου είχα ένα μεγεθυντικό φακό για να το δω… Δεν το πιστεύω! είναι ο κέρσορας. Δεν κινείται καθόλου είναι μάλλον γιατί κόλλησε, μπορώ να τον αφαιρέσω εύκολα με ένα μικρό τσιμπιδάκι… ε ναι… το χρησιμοποιώ να βγάζω τα φρύδια μου ανάμεσα στις συνεδρίες… Ας δούμε… Εδώ! Τέλεια επιτυχία!

– Αχχχ ουχχ μα τι συμβαίνει;

– Όλα είναι καλά, πείτε μου βλέπετε τώρα κάποιον κέρσορα;

– Όχι, για να δω, όχι δεν βλέπω! Μα πως τα καταφέρατε;

– Με μια λεπτή χειρουργική επέμβαση σας αφαίρεσα τον κέρσορα, ε δε θα σας πω και όλα τα μυστικά…

– Γιατρέ δεν ξέρω αν με δουλεύετε ή αν είστε ιδιοφυία αλλά δεν βλέπω πια κέρσορα μετά από τρεις μήνες, νιώθω πολύ ανάλαφρος, δεν ξέρω πώς να σας ευχαριστήσω τόσο όμορφα που νιώθω, σας υπερευχαριστώ πολύ

– Παρακαλώ (…)

– Γεια σας

– Γεια σας… (…) μα τι χαζός…Και τώρα ας δοκιμάσω και εγώ αυτόν τον κέρσορα.!!!. Ούτε καν μπορώ να φανταστώ τις απίστευτες υπερδυνάμεις που θα μου δώσει… Περιμένετε μέχρι να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του κέρσορα. Αχα επιτέλους βλέπω κέρσορα και εγώ για να κάνω κλικ… Ναι αναβοσβήνω τα φώτα με την σκέψη μου!! Φοβερό! Συμβαίνει στα αλήθεια, απίστευτο!

Ας δοκιμάσω να επιλέξω περισσότερα αρχεία! Ναι τέλειο. Όμως κάτι συμβαίνει… για να δω…

Είναι σαν να πατιέται συνέχεια το Control στο πληκτρολόγιο… δεν ξεκολάει, μένει πάντα πατημένο, ω όχι…

Καλά μου λέει η γυναίκα μου ότι τελικά είμαι ένα… control freak…!

 

