ηλεκτρονικές τζούρες

– Καλημέρα σας θα ήθελα να ρωτήσω για ηλεκτρονικό τσιγάρο, είμαι πολλά χρόνια καπνιστής, καπνίζω συμβατικά βιομηχανικά τσιγάρα και ξαφνικά βαρέθηκα και σκέφτομαι να αρχίσω ηλεκτρονικό, βέβαια δεν ξέρω τίποτε σχετικά, την ιδέα μου την έβαλε ένας φίλος

– Καταρχήν ήρθατε στο κατάλληλο μέρος, το κατάστημά μας που αποκλειστικά ασχολείται με το ηλεκτρονικό τσιγάρο έχει μια μεγάλη ποικιλία τόσο από συσκευές όσο και σε υγρά αναπλήρωσης. Μετά από τα βιομηχανικά τσιγάρα το ηλεκτρονικό τσιγάρο θα ανοίξει μπροστά σας ένα νέο σύμπαν εμπειρίας καπνίσματος

– Δηλαδή;

– Θα σας εξηγήσω αμέσως. Στην ουσία αυτό που καπνίζεται με το ηλεκτρονικό τσιγάρο είναι ατμός και όχι καπνός. Η γεύση προκύπτει από το υγρό αναπλήρωσης, e-liquid, που όταν ατμοποιείται μας δίνει τη γεύση που δεν είναι αναγκαστικά καπνική. Το υγρό αναπλήρωσης είναι 90% η λεγόμενη «ατμιστική βάση» και περιέχει προπυλενογλυκόλη ή φυτική γλυκερίνη ή μείξη και των δύο και αποσταγμένο νερό για αραίωση. Αν θέλετε και νικοτίνη στο υγρό σας, τότε έχουμε και νικοτίνη μέσα στη βάση. Το υπόλοιπο 0 έως 10% μπορεί να είναι ανάλογα με τις προτιμήσεις σας το άρωμα δηλαδή η γεύση. Σκεφτείτε τώρα εσείς πόσο μεγάλη ποικιλία μπορεί να προκύψει μόνο από αυτό το γεγονός, με λίγα λόγια αγαπητέ μου, οτιδήποτε μπορεί να βγει σε υγρό μπορεί και να καπνιστεί!

– Αυτή θα ήταν και η επόμενη ερώτησή μου, τι γεύσεις υπάρχουν λοιπόν;

– Πέρα από το κλασικό τσιγάρο καπνού στο οποίο υπάρχουν 49 ποικιλίες καπνού, υπάρχουν πολλές άλλες γεύσεις όπως φράουλα, κεράσι, φουντούκι, μηλόπιτα, πίτσα, κέικ, μπισκότα, μαρμελάδα σύκο, σοκολατούχο γάλα κακάο, τσιχλόφουσκα, και άλλα πολλά, συνολικά 247 γεύσεις! Σε αυτές προσθέστε και δεκάδες γεύσεις που είναι κοκτέιλ συστατικών, παράγονται από γνωστές εταιρίες και έχουν τα δικά τους ονόματα όπως «Ταύρος», «Νατούρα», «Ρέμπελ» και άλλα πολλά

– Ουάου πολύ ωραία μου ακούγονται, αναρωτιέμαι όμως…

– Αν όμως όλα αυτά δεν σας καλύπτουν θα σας εκμυστηρευτώ ότι πειραματίζομαι και εγώ προσωπικά στο εργαστήριό μου με καινούριες πρωτότυπες και ιδιαίτερες γεύσεις που θα μπορούσατε να δοκιμάσετε

– Δηλαδή τι γεύσεις;

– Παγκοσμίως επαναστατικές πρωτότυπες γεύσεις που γεννήθηκαν μέσα από τους προσωπικούς μου προβληματισμούς αλλά και αυτούς των φίλων και πελατών μου. Η ιδέα είναι απλή. Διαπιστώνοντας ότι μπορούμε να αναπαράγουμε οποιαδήποτε οσφρητική εμπειρία μέσα από το ηλεκτρονικό τσιγάρο, τι μας κρατά αγαπητέ μου να περιοριστούμε μόνο σε γεύσεις τροφίμων ή φυτών; Γνωρίζετε ότι οι αναμνήσεις συνδέονται στενά με τις οσμές σε επίπεδο βιοχημείας του εγκεφάλου; Όλα αυτά μας δίνουν τις δυνατότητες να ανασύρουμε εμπειρίες από το παρελθόν και σημαντικές μνήμες μέσα σε ελάχιστες τζούρες! Με αυτή την σκέψη δουλεύω πάνω σε καινούριες ποικιλίες σε περιορισμένες βέβαια ποσότητες. Θα σας αναφέρω τις αδιαμφισβήτητες επιτυχίες που σημείωσα ως τώρα: «Παλιό πατάρι», «Η μούχλα του μπάνιου», «Το βερνίκι του μάστορα», «Μες στο στάβλο», «Κουρεμένο χόρτο», «Μόλις έβρεξε καρεκλοπόδαρα», «Κιμωλία / Πάλι με σήκωσαν στον πίνακα», «After sex / Ο ιδρώτας του μοντέλου», «Το τσιγάρο της νίκης σε ράλι», «Παππουδίλα στο λεωφορείο» αλλά και κοκτέιλ δικά μου που ανακαλούν ιδιαίτερες ψυχολογικές καταστάσεις όπως το «Κουράγιο πριν την παράσταση», «Οι ανάσες του ακομπλάριστου», «Ταπί και ψυχραιμία», «Απολύομαι ψαρούκλες», «Δεν την παλεύω», «Φαντασίωση», «Τολμηρό φλερτ», «Χυλόπιτας γιατρειά», «παντόφλα και μετά τσιγάρο στο μπαλκόνι», «Όχι, μην στραγγαλίσεις το αφεντικό» αλλά και οποιαδήποτε άλλη ψυχολογική κατάσταση για την οποία είστε χαρμάνης μπορείτε να μου πείτε και θα προσπαθήσω να σας την ετοιμάσω. Αλήθεια θα σας ενδιέφερε κάτι τέτοιο; είναι κάποια γεύση που θα θέλατε;

– Πολύ ενδιαφέρον είναι αλήθεια, όμως δεν ξέρω αν έχει κάποια εφαρμογή στα συναισθήματά μου αυτόν τον καιρό, θα ήταν τραβηγμένο δηλαδή…

cbf838cb2b013b8268f6602bc6d4eecb

– Μπορείτε να μου εκμυστηρευτείτε οτιδήποτε, άλλωστε όλα μέσα στην ζωή είναι, από ποιο χαρμάνι θα θέλατε να τραβήξετε μια τζούρα λοιπόν;

– Δεν ξέρω αν υπάρχει, όμως αν υπήρχε θα ήθελα να δοκιμάσω την γεύση «Όχι να μην μείνουμε μόνο φίλοι», υπάρχει κάτι αντίστοιχο;

– Άουτς… σας καταλαβαίνω, και την ποθούσατε καιρό; Μμμμμμ άχου… Όμως είστε πολύ τυχερός, αγαπητέ μου, μόλις πριν λίγο καιρό έχω τελειώσει μια νέα φόρμουλα, την έχω ονομάσει «Friend zone antidote maxιmum», είναι μια δυνατή σύνθεση, δεν σας κρύβω ότι έχω προσθέσει και ελάχιστη τεστοστερόνη που ανεβάζει τον εγωισμό, ιδέα ενός φίλου. Τυχαίνει μάλιστα να έχω και αρκετό απόθεμα. Να ξέρετε ότι το ένα φιαλίδιο που έχει 50 ml και κάθε ml είναι ισοδύναμο με 8-10 παραδοσιακά τσιγάρα, δηλαδή το 50ml φιαλίδιο είναι 400 με 500 τσιγάρα, με άλλα λόγια για εσάς που καπνίζατε βιομηχανικά είναι 20 με 25 πακέτα τσιγάρα, πόσο θα θέλατε να σας βάλω;

– 6 λίτρα πιστεύω θα μου φτάσουν…

